The Bodyguard


Sú také seriály, ktorým stačí úvodná scéna, tá čo ide ešte pred prvou zvučkou a už viete, že to bude dobré. Neviete čo presne sa tam má stať, ale z tej úvodnej päťminútovej scény je vám jasné, že tí čo ju napísali a nakrútili hravo zvládnu aj zvyšných 10 hodín. Toto je presne prípad seriálu so vcelku nezaujímavým názvom The Bodyguard. 
V koprodukcii s BBC v Netflixe zapriahli tvorivý tím za skvelým policajným seriálom Line of Duty. The Bodyguard je policajný len čiastočne. Viac, aj keď cez život ochrankára a teda policajta, nazerá do vysokej politiky a takých tých zákulisných intríg, aké si my laici pri vysokej politike predstavujeme. Remeselne je to spravené dokonale, to je presne ten efekt úvodnej scény, ktorý neodoznie až do konca. Ak by som mal niečo vytknúť, tak podľa mňa si v poslednej časti scenáristi, dovtedy lipnúci na detailoch a súlade s realitou, vcelku uľahčili prácu, keď sa rozhodli privrieť oči nad istou, nazvime to, nezrovnalosťou, ale rád im to odpustím. 
Bodyguard je výborná zábava, napínavá, opäť výborná zmäť anglických prízvukov, krásne uhladené britské maniere, dokonca tam medzi rečou raz aj Arsenal spomenú. Je niečo ťažko uchopiteľné, čo naozaj odlišuje americké policajné seriály od britských a ja asi mám to niečo radšej v tejto európskej podobe. Fakt si Bodyguarda dajte a potom, ak ste ešte nevideli, rýchlo aj všetky série Line of Duty. 
A nehrajte pri tom takú tú hru, že pijete panáka vždy keď povedia Ma’am, lebo škaredo skončíte v tretej minúte.
The Bodyguard The Bodyguard Reviewed by Rado Ondřejíček on 12 novembra Rating: 5

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.