Muž, ktorý má veľa času


Vďaka veľkému šťastiu v pracovnej oblasti, ocitol som sa posledné roky v úžasnej situácii - mám pomerne veľa času a ten čas môžem tráviť ako len chcem. Čo v mojom prípade, ak odrátam veci o ktorých sa verejne nehovorí, vyústilo v tri veci: čítanie kníh, pozeranie seriálov a jedenie. Ale človek je veľmi ošemetne nastavený stroj, po dvoch rokoch takéhoto idylického života ho, čudujsasvete, začne idylický život umárať a hlodá ho predstava, že by, ak už on sám sa nepotrebuje viac snažiť, mal byť aspoň nejako užitočný ľudstvu. I tak som si povedal, že prídem na spôsob, ako sa nadalej venovať svojim obľúbeným činnostiam a ešte z toho aj dačo vyťažiť. Následne som prišiel na toto: budem slúžiť ľuďom, ktorí toľko času nemajú a ten čas, ktorý majú, by neradi premárnili niečim, čo ich času nie je hodno. Lebo viete, z miliónov kníh čo existujú, aj veľmi vášnivý čitateľ stihne za život prečítať len pár tisíc, takže treba sakra dobre vyberať. O seriáloch, takých tých, kde jedna sezóna zaberie 13 hodín pozornosti to platí ešte viac a o obchádzaní príjemných kaviarní, reštík a stánkov ani nehovorím. Našťastie je tu niekto, kto má času relatívne neúrekom a prečíta, popozerá aj zje za vás. A potom vám poviem, čo z toho je dobré, čo je len také meh a čo radšej obísť. Teda ak budete veriť môjmu úsudku. Čo samozrejme ani nemusíte, lenže čo už iné vám ostáva, keď nemáte dosť času a nemôžete sami skúsiť všetko.

Rado Ondřejíček
(rado.ondrejicek (zavináč) gmail.com)


Muž, ktorý má veľa času Muž, ktorý má veľa času Reviewed by Rado Ondřejíček on 17 júla Rating: 5

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.