Haruki Murakami - Killing Commentadore / Komturova smrt

Dočítal som nového Murakamiho a teraz neviem čo so životom. Mesiac som si tých 700 strán šetril, po troške sa posúval, aby som si nevymíňal, ale aj tak som už na konci. Čo budem teraz robiť, keď už nebudem mať možnosť prekryť ľubovoľnú úzkozť zahĺbením sa do Killing Commendatore?
Celé ma to upokojovalo, ten štýl, tie klasické murakamiovské zápletky niekde za realitou, všetky známe šablóny a propriety - mačky, sovy, whisky, čudná teenagerka, fascinácia prsiami, sny, spochybnené časopriestorové kontinuum, reklama na samotu aj všetko ostatné, čo je skoro v každej Murakamiho knihe a predsa to tam je stále správne. 
Ak máte radi Murakamiho, tak toto je mňamka. Ak ho radi nemáte, tak vám moje nadšenie bude pripadať ako čistá sektarina. Ale aj tak je to úžasná kniha!


Haruki Murakami - Killing Commentadore / Komturova smrt Haruki Murakami - Killing Commentadore / Komturova smrt Reviewed by Rado Ondřejíček on 30 novembra Rating: 5

2 komentáre:

  1. Murakami je obycajny grafoman, cim viac stran, tym horsie.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Už sa na túto knižku strašne teším čaká ma doma na poličke :). Pre všetkých čo máte radi Murakamiho vyskúšajte niečo aj od jeho menovca Rjú Hurakamiho - knižku v Polévce miso nezabudnem do konca života.

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.